بسم الله الرحمن الرحيم

Blinkie Text Generator at TextSpace.net


tukar kalau template ni buruk ~











Friday, June 24, 2011

Contesh saya kenal sangat si Hakim tu .

sebelum aku start cita , nak habaq , sumpah lawa banner ! buat kat mana ?

hakim ni sapa ?? umur berapa ?? duduk kat mana ?? macam mana aku boleh kenai dengan dia ?? kenapa aku suka sangat dengan blog dia ?? err lagi2 ??


aku bukan kenai sangat dengan hakim ni , tapi seriously time 1st aku bukak blog dia , aku ingat budak2 . style tules macam budak2 ja . err bukan orang tua ye cik hakim ? post pertama yang aku bukak kat blog dia , post yang dia join contest  akak jejariruncing yakni tunang kepada pemain bola sepak malaysia , apek .eh , dorang dah kawen ka belom ? time tu , blog jejariruncing ni memang femes gila la , so aku pon gedik jugak nak jadi follower dia dengan harapan dia nak follow aku balek .


Demm..

Aku silap..

ada ka orang nak follow orang macam aku ? btw thanks kat akak jejariruncing tu , kalau tak , nak join contest ni pun agak2 kesampaian tak ? err ok , out of the topic . hakim ni umur berapa ? aku taktau . dok mana ? tu pun aku taktau . ada awek ka belum ? haaaaaa yang ni aku tau . awek tu comeeelll sangat2 sampai ada orang letak kat wallpaper laptop ..hakim ni orang dia hensem ka ? hensem2 tapi hensem lagi aku . yedak ?

wahh , aku hensem ! aku hensem ! err maaf , aku malas nak rotate .

hakim ni suka apa ? dia ni suka awek2 cun , yang hensem2 cam aku ni dia tak layan . kalau tengok yang hensem macam aku ni , agak2 mesti kena humban dekat laut . tak pun tumbuk muka awek2 hensem kat monitor . dush ! dush ! arghh ! hakim ni perangai dia macam mana ? perasan hensem , suka mencapub tahap gaban Ultraman ! ouhh apa tu mencapub ? google sendiri kalau perkataan tu wujud . aku terlalu matang utk mengetahuinya . ouhh lg2 ? dia ni minat Ultraman sebab dalam ayat dia ada ultraman . pikachu . and ! Nora Danish . yess , Nora Danish tersangat superbb comel !!


hakim ni ada jerawat ? ada tahi lalat ? ada bisul ? jerawat tu aku taktau . tahi lalat ? err takkan takdak kot ? tipu la kalau takdak ? jangan tanya aku berapa . bisul ? OMG ! 

dia ni ramai awek ? tak2 , dia ni setia tak macam aku :

  

EHEM ! yang ni mintak PERHATIAN ! blog encik hakim ni memang bestttt la ! suka gaya penulisan dia walaupun 1st time aku ingat budak2 . setiap entry dia yg dia post , aku baca . start dari yang tulisan kaler2 tu lagi . tapi aku lagi suka tulisan biasa2 . ouhh ni cuma pendapat ja . tapi ayat anda sangat2 power ! lawak kebanyakan . love story pun best . kadang2 aku nanges baca sampai hilang kehenseman aku . ok , aku tipu . tapi , tahniah pakcik hakim ! contest ang yang first aku join . and blog ang terbaik la !

ouh terlupa . kenapa encik kena pilih blog aku sebagai jaguan ? ang tau jawapan dia .taknak nak jadi hidung tinggi *taktau nak tules apa*

err last kali , aku nak cakap , aku bukan kenai sangat dengan si hakim ni . harap2 , dengan contest ni , dapat la mengeratkan silaturrahim . kita kan sedara sesama islam ?


ok2 , sudah ..


HABES !


Sekian .

aku nak tag : 

p/s : maaf ye encik , anak takdak video menari kat tiang . 


2 comments:

Hakim. said...

hahahaha...lawak gila cara penulisan..terbaikk2..owh,anda memang kacak..saya mula rasa segan sedikit demi sedikit dan menjadi sedepa demi sedepa.........

anywa,thanks sbb support contez saya.. :D

aunty kodok said...

eh , tenkiu2 . haha aku memang kacak . segan ? hahaha

okay sama2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GOOGLE :)