بسم الله الرحمن الرحيم

Blinkie Text Generator at TextSpace.net


tukar kalau template ni buruk ~











Thursday, June 2, 2011

cuti ~




assalamualaikum , good evening , lalalala hello ~ ok , aku dah gila .


memang gila , dah hari khamis hari ni ,  tmasuk hari ni , dah 6 hari dah cuti . aku still menghadap laptop dari hari sabtu hari tu . maaf buku , saya malas nak mengusha anda . kelihatan buku latihan math sedang menjeling-jeling aku . ok2 minggu depan aku buat la . satu buku apa aku tak sentuh lagi ni . 


ok , aku tipu..


nota pendidikan islam aku siap da la . ingat aku malas mcam... err ( hampa ka !!) . ouh buku yang lain2 tu sabaq naa . minggu depan aku janji . *mengangkat tangan tanda berjanji depan buku* . oral pun aku tak stat cari barang2 nak pakai . hafal dialog pun belom . payah jadi king . group lain semua king laki . tiba2 sesat kumpulan aku , aku jadi king . walawehhh , ok la .. aku yang setuju . mula2 setuju aku jadi rumpelstitskin dah , pastu cikgu suruh perempuan campoq ngan laki , aku kena ubah jadi king . err bukan ka king dengan rumpelstiskin jantina yang serupa ? ouhh aku masih dalam keadaan yang runsing memikirkan buku math .haha apa2 pon aku ada gaya dak jadi king ?


ni la sebelum aku dilantik jadi raja . (miskin , kasut pun pakai selipar jepun ja ..ok aku maksudkan dbah)

ouhh sekarang kami dah maju , aku pulak dah kahwin dengan queen diraja , so aku dilantik jadi king negara depa . dbah pon dari selipar jepun  bertukar menjadi kasut supra . OMG ! apa tu ? tekan sini ~ 

ouhh ! sebelum terlupa ! minggu depan aku kena pi lawatan pergi kl ngan melaka . dari hari selasa sampai khamis . ohh buku , sory la aku kena batalkan temu janji aku dengan kome2 semua . hari isnin nak packup baju 24 jam . means hari jumaat baru boleh tgok kome . wau best2 ! nanti boleh aku layan perasaan kat sana sorang2 , boleh release tension . boleh beli hadiah kat bro aku untuk birthday dia bulan lapan nanti . sumpah , lambat lagi . aku nak cari domo nanti . weeee ~ haha err nampaknya aku kena share bilik ngan budak form lain la macam tahun lepas . hei , aku akan dibuli lagi la nanti . hope nanti pi sunway piramid la . aku nak cari coffee bean . nak cari tuan punya blog yang aku gila gila minat , hakim . haha nak tengok muka ja . aku suka gaya penulisan dia . err apa2 pun cuti ni , takdak la best mana pun . tapi relax mind la . aku boleh mesej puas2 ! yes ! 

SEKIAN..

p/s : aku tak mandi lagi ni . jam menunjukkan pukul 5.50 p.m .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GOOGLE :)