بسم الله الرحمن الرحيم

Blinkie Text Generator at TextSpace.net


tukar kalau template ni buruk ~











Thursday, June 2, 2011



assalamualaikum and good evening (...kot) utk smua reader-2 sekalian ..(macam ada ja yg nk bca) .. dah 3 mnggu aku tggal blog ni .dia mrajuk dah ngn aku , asyik2 layan facebook ..tambah2 bila nampak orang yang dinanti2 online .. sign in pon aku taknak dah ..sorry :)


time tak dudok depan laptop , idea mencurah2 keluar nak update , tapi bla dah tekan new post .. pftttt ! hilang ! blank ! blur ! oh never mind , disebabkan terlalu lama tak update , aku cuba update petang ni .. 




ouhh tajuk aku ni , sebenaqnyaa aku ada terima sorang mamat ni semalam .pukol 11.42 p.m . macam tak caya ja .. malam tu aku tidoq punya tak tenang .. dalam hati dok pikiaq , betol ka ap yang aku buat ni ? aku kapel ka ni ? demmm ! 


pagi2 tadi , budak tu hantar mesej , cakap "weh smalam tu ang betol2 ka? " lbeh kurg ar cmtu ..aku tak balas .. takdak kredit la .tapi tgh hari tadi aku post kat wall dia , aku ckp aku main2 ja . gila la ..aku takot kot .. haha , nak tau sapa , cek la satu2 wall budak laki form 2 ..


ada yang dapat pick up ? okeh , aku takdak hati pun kat dia ..boleh bahagia ka klau aku dgn dia ? dapat dosa lagi ada . aku takleh la nk kapel ngn budak 1 form sendiri .. susah , hari2 muka sama .. tak ka muak ? okeh mmg muak ..


ouhh , sekarang ni aku rasa aku tunggu ja la , buah hati pengarang jantung aku (.....akan datang) ..


p/s : aku belum tgok lg cita hikayat merong mahawangsa , abg aku da beli da semalam .. err pada budak f1 tu , jaga mulut ang ..ouhh , hampir terlupa , saya rindu anda syaam sazil :)


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GOOGLE :)