بسم الله الرحمن الرحيم

Blinkie Text Generator at TextSpace.net


tukar kalau template ni buruk ~











Friday, March 25, 2011

1.semalam gua lepak2 ngn ida and dbah ..best mkn chicken chop ~err gua rasa berat badan gua btambah ..lantak pi la..gua tak kesah dah badan gua cana nanti .. ida , thnks psai komik 2 .. 3/4 sama ja cm gua .. tapi , gua tak taruh harapan pun sbb gua tau penghujung story gua takkan cmtu .. kehadiran orang ke-3 pon tak boleh buat ap2 .. 1st time gua tertaksub sgat2 dgn laki .



2.nizam oii ~ gua tak penah face to face ngn lu . muka  lu familiar sgt la .. susah der ! nti klau gua tjumpak lu , gua try tego lu ..btw , gua takdak no.awek cun (!)


3.kertas priksa , semua da dpt . takyah cta la . gua bnyk dpt B ja ..sumpah sedih gila sivik tk dpat A .. mybe gua takdak sivik kot . huaaaaa :(


4. wani , soli3 tertolak lu sampai jatoh ritu ..gua mmg jahatkan .. lgpon 30saat lepas dia jatoh , gua dan dia bkawan balek .. km kawan yg baik bukan ??


5 . Beliau J , lu jalan ngn pmpuan pn , gua tak sedeh pn .. lu bmesra dgn meke2 pn gua tak nges pon .. lu ayt ja kta gua yg tbaik lu ad ..skrg bru gua sedar , lu cuma bohong gua . takpa ~ trserah kt lu la ! yg gua tau , gua tak penah nges utk lu . gua tak rsa ap2 bila selisih ngn lu ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GOOGLE :)