بسم الله الرحمن الرحيم

Blinkie Text Generator at TextSpace.net


tukar kalau template ni buruk ~











Sunday, March 20, 2011

cuti sgt !@#$%^&*() ~

assalamualaikom ..hari ni hari last gua nk tdo lewat sblum skolah stat .serius , heppy yeppey ! apa-apa pon cuti ni mmg beshhh la ! *cam apa lg* ~lu orang pergi jalan2 dak ? err klau ada , lu org jgn lupa ek beli ole-ole kt gua ok . gua mcm besa la .. mrata tmpat gua bhijrah .. lu orang jeles ? 


1st skli , gua hijrah dkt facebook , blogger , myspace (tak laku dah) , errr apa lg hah , haaa YM ! 


FACEBOOOK
muka buku ini semakin pulih , takdak la cam ritu , nk cakap siput vavi , siput vavi lg laju .. facebook mmg 0.00000000001 km/hour la ! gua heppy gila bila facebook da ok da , takdak la laju sgt ..skurang-kurangnya boleh potong siput vavi 2 , ye dak ? 



BLOGGER
banyak gua luangkan masa utk bnda alah ni .. edit header la pling lama .taktau apa yg ambek masa utk header sedemikian rupa ..nk kata cantek ..hattoouihh ~ tapi skurg-kurgnya gua try la buat jgak kn .. gua jugak bnyk mrompak blog orang ..antaranya :

  1. http://www.jejariruncing.blogspot.com
  2. http://www.hakimlifeisastory.blogspot.com
  3. http://www.freedomonce.blogspot.com
  4. http://www.akmalnizar95.blogspot.com
  5. blog dbah , tnya dia sndri
err sbnaqnya banyak lg , tapi gua malas nk senaraikan .. yg pling gua bca khusyuk gila2 , blog si hakim la . best ! blog dia mmg best ..mmg ambik masa la klau nk bca ..gua nasihat kt lu , klau lu org malas , baloq liat dan swaktu dgnnya , jgn la bukak blog ni .. 


MYSPACE
wadduhh , knapa la kau ni bosan sgt ? gua pon malas nk bukak lu .. lgpon orang truttruttrut bukannya boleh online bulan ni pon .. cuti ni pon mna dia online ..napa la lu takdak internet kt rumah ..sumpah ! rindu bhaii kt ang ~ :)



YM
kesian ang ym .. gua ingt lu time gua susah ja ..time fb buat prangai , gua online lu ..tu pon klau dbah online ..klau tak , jgn harap lu gua nk bukak .. apa-apa pon terima kasih atas pengorbanan mu , wahai incik ym :)



2nd , gua berhijrah dengan homwek yg sgt2 tetttttt 


psal homwek ni , gua manyak lupa la nk buat yg mna ..yg gua ingt , gua da siap la..yg tak ingat ..lantak lu la ..gua kesah ap lu tak siap ka dak ..nota pi , LENGKAP ! BA siap ! yg 2 ja ingt ..bi ja tak siap lg ..buad malam nk bukak skolah baru best ..sumpah , gua baek kan ?






3rd , of course berhijrah dengan kenduri and tusyen !


blablabla , kenduri2 ..kau dah bnyak bg aku lmbat pi tusyen math kt arun ! grr ~ tapi best2 ! hari sabtu mggu lepas , kenduri kt rumah ustazah salwati ..anak beliau sangat comel memakai purdah . dan disitu lah gua menemui kembar adibah , ALI RIDHA .. ngapngapngap , da pukol 2 ..smpai2 rumah cepat2 siap and pegi tusyen ..lambat oh lambat ! tak boleh la aku jumpak geng2 budak kompang asrama ritu kt rumah cikgu jun sbb , gua dipaksa utk pegi tusyen .. bnyk lg knduri ..tmsok knduri ustazah salwati , tiga ja la ..banyak bukan ? :D tusyen , 2x gua lewat ! mggu lepas , org stat pukol 2.15 , gua dtg pukol 2.30 ..hari ni gua lewat lg , orang dtg pukol 2.15 , gua dtg pukol 2.45 . muka gua habes wanted .. gua memang pelajar yang cemerlang ! *-*



p/s : gua cita 4 tempat gua berhijrah cukop la . err ada 1 tmpt lg gua hijrah , kedai juai bawang dekat taman kerian  permai .. bosan pegi sana ~ tggu cuti bulan 6 nanti pulak .. bnyak lg tmpat gua nk bhijrah ..cuti ni mmg tak bnyak kluaq rumah la . lu orang tgh buad muka jeles bukan ?



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GOOGLE :)