بسم الله الرحمن الرحيم

Blinkie Text Generator at TextSpace.net


tukar kalau template ni buruk ~











Wednesday, December 8, 2010

sangat bosan !

smenjak dua menjak niii jarang kot sembang dengan budak tu . hah biar laa . tapi idop aku yang bosan . huh naseb baek wujud insan yang bnama kawan baek ! huaahhh . idop aku dr gelap jd bercahaya balek .. thnks so muchhh ! tidak lupa jugak kpd teha and oni yg mengingatkan aku balek kt I M V U ! da lma kot tinggalkn binatang tu .. akhirnyaa tangan aku ringan jugak nk bukak benda tu . tp aku on9 kalau depa on9 jalaa


haaa chatting room ni la . rmai ingt imvu ni xelok la . yaa aku pon tau tu . tp nk maen pon jangan la smpai terjebak ngn orang-orang xelok .. pergi cari yg chat room kat malaysia punyaa . bestt ! cuma satu benda ja aku xsuka .. credits susah sikit nak dapat . tak larat la kalau nak bt peer review hari-hari .. takleh nak shopping bnyak-bnyak .. apa-apa pon dgn mengonline nii ,, aku boleh lupakan orang gilaa itu ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GOOGLE :)