بسم الله الرحمن الرحيم

Blinkie Text Generator at TextSpace.net


tukar kalau template ni buruk ~











Tuesday, December 28, 2010

thanks adibah :)

"gilelah kau ni ,, dia cakap camtu pon kau nak lagi kt die..kalau aku la ,, aku da benci die teros da" camni la ayt dbah kt aku . tah ,, aku nak benci pon tak boleh . dia still kawan aku . THANKS ADIBAH ! kau da banyak tolong aku . bnyk advise kau da bagi kat aku . tapi aku macam ang jugak ,, nak benci dia tak boleh ... tapi aku tetap akan usahakan weii . sama macam ang . tapi kalau aku jadi ang ,, aku memang takkan buat macam ang nak buat time tarikh 8.1.2011 ..aku memang takleh kata apa laa sebab aku bukan kat situasi ang .. tapi ang memang beruntung sebab situasi ang tak sama macam aku . kalau ang dok tempat aku ,, memang TERRIBLE laa .walaupun tahon depan aku takmau da semua benda ni ,, aku memang takkan lupa semua benda yang jadi kat aku .. apa-apa pon dbah ,, THANKS FOR EVERYTHING ~ kau terbaek :)
best friend :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GOOGLE :)