بسم الله الرحمن الرحيم

Blinkie Text Generator at TextSpace.net


tukar kalau template ni buruk ~











Wednesday, February 9, 2011

9/2

hari ni besday dbah ..set 2 ja dalam kpala ..homwek mlm tu tak bt da ..ingt hadiah ja ..mlm sblom 9/2 aku online ngn tidoq jaa .. pheww ..and hari ni mai2 skolah homwek blunggok tak siap . naseb ckgu tk mintak . alhamdulillah laa . :D ! pg2 lg aku pi kelas dbah letak hadiah .. time 2 fazira ngn aishah dok kt meja dia .. ok takpa la , aku da bg amaran jgn bukak .. tp dgn tak btanggungjawabnyaa budak 2rka2 yg bengap lg bengong lg pemalas dorg pon bukak .. hahaha so aku dgn kejamnyaa buat2 merajok ..kahkahkah ! geli aku :P turon2 lepas bg hadiah kt dbah ..aku pi kt koridor ..aku nmpk botak ..aku pggil dia suroh turon bawah .. pstu aku ambek hadiah dia tros lari turon tgga .. time nk bg tu aku ckp ,, "adiah ABC ada skli dlm 2 ." dia jwb "oo adiah dia yg mna 1" aku jwb "bekas puteh" dia jwb "ok" ja .. tkpa la , aku naek ats .. farhana jeles . haktuih ! pdahai takdak ap pon ..balek2 skolah , aku ngn dbah pi kantin ..tgok2 pkcik van dbah da dtg .. dia tknak blek lg so tggu la abg and kerabat2 4teknik balek dlu .. km round2 blok f4 and time 2 la tjumpak SEVEN .. sembang kejap ..then pzah tgoq ckgu ayob .. dia mntak km beli air ..km pon jln pi kantin blek ..cari2 cokodok yg ckgu nk2 takdak ..so bli teh o ais ja kt ckgu .. pi2 balek kt bilik ckgu , ckgu takdak ..penat kot cri .. so aku ngn dbah suroh pzah cri sbb time 2 mmg aku ngn dbah nk balek da .. tak leh nk bt ap da ..tp km dpt la duet yg ckgu ayob blnja 2 . alhamdulillah ..like2 ..and pd waktu yg sma , budak 4teknik kluaq ..adibah org pling bhagia time 2 sbb kesik mnego dia ..nk bg adiah pulak 2 .. serius , jeles gilaa . takpa la , aku bsyukur sgt2 skurg2nya dia slalu tego aku wlaupon dia tak selembut cucu , tapi dia baik .. haha tak caya dia baek ..huh !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GOOGLE :)