بسم الله الرحمن الرحيم

Blinkie Text Generator at TextSpace.net


tukar kalau template ni buruk ~











Tuesday, February 15, 2011

gua tak penah ber"pakwe"

assalamualaikom , selamat sejahtera and yg paling penting , selamat menyambot maulidur rasul :) ok tajok , gua tak penah ber"pakwe" ? ramai tak caya ..

BUDAK A : weh , ang ada pakwe dak lg ?
 AKU : takdak , awat ? ang dah ada ka ?

BUDAK A : jangan la nak tipu aku pulak..aku ?? *tsengeh2*

AKU : nak tipu btpa ? ceh , da ada la 2..

BUDAK A : kot la ang tipu aku ..napa ang tak kapel ?? heee *tsengeh2 lg*

AKU : emm ..ntah .. *takkan nk cita kot* best la kn ang dah kapel .. *ap keistimewaan org yg kapel ?*

kebanyakan mcm ni laa soalan yg ditujukan kt aku .. aku pon penah tepikir jugak , napa ramai sangat orang yg da ber"pkwe"@ ber"awek" ??best sangat ka bermanja2 ? geli doe.. *perli diri sndiri* okeh msok bab kenapa sampai sekarang aku tak ber"pakwe" ..satu ja sebab ..semua orang klau nak kapel msti ngan orang yg ampa minat gila2 an..msalah gua sekarang ni .. dua2 laki yg gua minat dlm hidop gua da  berawek .. _ _ _ _ _ , dr drjah 4-6 aku suka kt dia ..tp , naik2 f1 bru aku tau yg dia da ber"awek"..dgn sapa ? tggu sat lg..lepas tau yg dia da ber"awek" , serius , rasa nak tumbok2 ja dbah  ! 3 tahun aku tggu dia..:( ! takpa , lepas 2 wujud pulak sorang lg mamat dalam hidop aku pada tarikh 26 MAY 2010 , 11.11 p.m..sbnaqnya , dr awai tahon aku kenai dia tapi blom start bermesej..ntah mcm mna dalam banyak2 laki , kt dia jugak aku suka..I'M STUPID ! baru2 ni , dia kapel ..dapat2 tau 2 , blur gla..taktau nk buat ap..dah la kapel ngn ex-awek _ _ _ _ _ 2 ..napa dua2 kena ambek ngn orang yang sama ? serius , saket gila hati aku ! aku taktau nk tggu ang ka dak.. ..sbb 2 la sampai skrang gua tak berkapel and tak trima mna2 orang da.. gua rasa baik gua mnyingle , single bebas doe ! takdak sapa nk mengongkong aku bgaul ngn kwn2 lelaki ..so I RATHER SINGLE THAN COUPLE ! shit !


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GOOGLE :)